Sledování zpráv

Mějte neustálý přehled o stavu všech přidělených zprávách k vyřešení jednotlivým uživatelům aplikace.

Co Vám doplněk Sledování zpráv přinese?

Přiřazení řešitele a stanovení termínu

Vybírejte uživatele, kterým zprávu přiřadíte k vyřešení s určením termínu ve dnech s volitelným komentářem.

Kanbanový pohled

Využijte jednoduchého přehledu zobrazení jednotlivých stavu zpráv od nových zpráv, přes zprávy přiřazení, v řešení a již vyřešené.

Notifikace změny stavů zprávy

Nastavte si dle preferencí aplikační, či e-mailové notifikace o tom, že vám zpráva byla přiřazena k vyřešení, nebo o jejím nevyřešení v požadovaném termínu.

Manažerský report stavu řešení

Využijte možnost generovat řádkový report stavu řešení všech zpráv podle vlastní volby časového období.

Poptávka