Sledování zpráv
Mějte neustálý přehled o stavu všech přidělených zprávách k vyřešení jednotlivým uživatelům aplikace.
Co Vám doplněk Sledování zpráv přinese?
Přiřazení řešitele a stanovení termínu
Vybírejte uživatele, kterým zprávu přiřadíte k vyřešení s určením termínu ve dnech s volitelným komentářem.
Kanbanový pohled
Využijte jednoduchého přehledu zobrazení jednotlivých stavu zpráv od nových zpráv, přes zprávy přiřazení, v řešení a již vyřešené.
Notifikace změny stavů zprávy
Nastavte si dle preferencí aplikační, ci e-mailové notifikace o tom, že vám zpráva byla přiřazena k vyřešení, nebo o jejím nevyřešení v požadovaném termínu.
Manažerský report stavu řešení
Využijte možnost generovat řádkový report stavu řešení všech zpráv podle vlastní volby časového období.